reklama

Selektívne vnímanie

Na tejto fotke sú moji synovci. Úžasné je, že sú v Chicagu, majú za sebou obrovské mrakodrapy, ale ich to vôbec nezaujíma! Skáču z trávnatého kopčeka do sypkého piesku a ten je momentálne celým ich svetom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu
(zdroj: Sona Ostatnikova)

 

Aj ja mám takéto chvíle. Možno aj celé obdobia. Vidím svoje radosti a problémy a šíry svet mi je ukradnutý. Aj teraz, mám dôvod byť smutná. Som zavretá do seba, môj svet sa zmestí do tejto izby. Za zavretými oknami sa tu potýkam s tými istými obrazmi. Môj e-mail, telefón, šálka s čajom, topánky, ktoré už budem asi musieť vyhodiť, zrkadlo s tou istou apatickou tvárou, ktorú som tam videla včera... A predsa, vraj je okolo mňa celý svet. Tisíce krásnych pohľadov, milióny údolí, ulíc a úľov. Ľudia, ktorí sa práve teraz smejú, jedia, šoférujú, tancujú či píšu, ako ja. Tak prečo ich nevidím?  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Selektívne vnímanie.  

Vidím len to, čo mi je blízke.  

Je tu niekto, kto mi je blízky? Chcem ho vidieť!!!  

Na tejto fotke sú moji synovci. Sú mi blízki. Prídu na celý august! Už onedlho ich uvidím!!!

Martina Ostatníková

Martina Ostatníková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  4x

...toto som ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu