reklama

Audiorozprávky

Neviem, čo to s audiorozprávkami dnes je, ale nedá sa to počúvať! Je to nejaké moc moderné, ale v tom zlom zmysle slova. Hudba jedine umelá – kdeže sú tie krásne zahrané melódie napríklad zo Šípkovej Ruženky z môjho detstva? Kam zmizla flauta, klavír, harfa? Naozaj musí byť všetko len elektronické? Dnešné námety sú zvláštne. Napríklad o tom, ako tri prasiatka idú do Ameriky. No, neviem, či by som z toho v piatich rokoch bola nejako nadšená.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

So sestrou sme šli kupovať rozprávky,ale po skúsenostiach s tými novými sme vyberali podľa roku výroby. A vyplatilosa nám to. Všetko staršie bolo rozprávkovejšie a milšie a kvalitnejšie.Nerozumiem tomu, veď dnes sú tiež výborní herci, určite aj výborní režiséri, a určitesa na hocičom pre deti dá zarobiť. Tak prečo sú tie tri prasiatka také umelé?

Ešteže Mária Podhradská s RišomČanakym pripravili pre deti pekné pesničky na svojich cédečkách. Inak už faktneviem, čo by som svojim neteriam a synovcom kúpila, keďže majú plný bythračiek a aj tak ich najviac bavia tie staré krásne rozprávky na kazetách,ktoré ešte stále viem naspamäť ja aj všetky moje sestry.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri počúvaní rozprávkových kazietsme zaspávali, umývali riad alebo konečne boli aspoň chvíľu ticho! Predstavovalisme si Aladína, ktorý uviazol v tajomnej podzemnej sieni a oženil sas princeznou Badrulbudúr, Marušku v Soli nad zlato, ako prezlečená nesiesvojmu chorému otcovi-kráľovi hrnček soli alebo neohrozeného Janka Hraška. V Popolvárovisa spieva: „...môj koníček nemá tvár, som tvoj priateľ Popolvár...“ A ja somsi fakt myslela, že ten kôň nemá tvár! Chudáčik Popolvár, ešte aj koňa beztváre mu dali! J

Martina Ostatníková

Martina Ostatníková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  4x

...toto som ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu